Krångel?

Är det bara min blog som krånglar? Kan ju knappt komma in på den!

Idag testades mina färgkombinations"skills" och vad som passar med vad. Och själva grejen att allt ska få plats in sin tänkta sektion.

Var grymt jobbigt i början, men även där som kom hemtex-tänket tillbaka lite och tillslut blev det kul.
Inte för att jag vet vad de kommer säga imorgon.. Jag stängde som sagt och jobbar inte där förän på Söndag!

Inge träning idag.
Jekkla träningsplan.
Men imorn! Då är morgonprommis, löp i skatås OCH simmning.

Sen el-corazone med PKC-gänget(mitt förra jobb). DET ser jag fram emot!

Nu sova!

Nu dör min dator snart, lägger in lite bilder från Flisens lgh imorn. Den var riktigt najs!
Som jag kommer trivas där!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Min blogg var också helt konstig igår!!



Ha en mysig dag!!



PUSSS

2010-02-10 @ 08:30:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0