Kul var det!

Igår blev det spinning. Och JÄKLAR. Fick blodsmak. DET var länge sen jag tog i så hårt.
Det var RPM, intervallbaserat spinning.
Ja shit säger jag.

Efter det blev det SUPERsushi. Mätta och väldigt belåtna gick vi iväg på vår jakt efter kläder till mig.
Och som det var länge sen jag var i stan! Jag vill ha allt!
Hade tänkt ta mig in idag och se till så jag blir ruinerad men vet inte om jag orkar göra mig anständig?

Vi mötte upp Brus och hennes Simpa. Som man har saknat henne!
Tjöta lite, dividera lite om alkohol för kvällen osv.

Sedan så fick jag ihop ett kit för kvällen, varav leggingsen med läder på knäna. Som jag velat ha dem!

Och dessa underbaringar till skor


Sen var det bara hem, duscha, ta på sig och springa till tåget.
SOM det tog en timma för att ta sig till Partille. Jag skulle till en överraskningsfest. Inte okej.
Brus ringde och sa att jag skulle hoppa av i Partille så kommer de och hämtar mig. Skulle egentligen till Lerum.
Underbara familjen Kärrman! Tack!

Väl där var det mingel med alkohol. Jessis J kom och blev nog överraskad när vi alla hoppade fram ur baren.
Vi hade samlats i Lerums lokalkrog Hot Chili.
Det blev supergod mat och tårta! Och mer alkohol.
Sedan började vi dansa och gud va kul det var!
Och som vanligt så posade jag och Jessi och som vanligt så blir det bara pinsamt nu i efterhand!

Kollade på klockan halv ett. Och sa att vi skulle kanske ta tåget halv två in till stan.
Mer alkohol.
Andra gången jag kolla var klockan halv tre. Missat tåget.
Haha.
Brus och Simpan blev hämtade av lillkärrman.
Jessi och hennes karlar tog sig hem.
Och jag hade tur så det var i alla fall en till som skulle till stan.
Efter att ha gått till tågstationen och sedan väntat ett tag så fick vi äntligen en taxi!
Underbart med taxi!

Underbart kul kväll. Som jag gick aaaall in. Och kul hade jag!
Var länge sen jag kände all in känslan:D
Tack för en underbar kväll mina hjärtan!

Nog tjötat. Vaknade klarvaken halv nio. Min sista lediga dag. Suck.
Idag blir det godis i alla falla.
På tal om det. Förstår ni hur dåligt jag äter om jag går NER i vikt av att gå ut?
Haha. Men det lugnt. Har ett PF-upplägg i huvudet som ska sättas igång imorgon=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Det är ju Anwar Sadat! Hahahahaha. Me likey!



Kul att du hade roligt igår! Kom du hem(?) hehe, ordentligt? Pusssss

2010-02-21 @ 12:17:57
Postat av: flisen

Hoppla, diverse folk där ja... ;) Kul!



Ja jag jobbar till 24 idag... är sååååå trött. Men bara tre pass kvar, hehe. Woop! :) Vad ska du göra på din lediga dag? Puss!

2010-02-21 @ 12:30:53
Postat av: Camilla

Tack själv mitt underbara hjärta! kul va det :D ringer dig sen då får jag höra mer ;) puss

2010-02-21 @ 12:44:40
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: marlene

snygga skooor! :) jag såg dom när jag var hemma o blev sååå sugen men dom var lite för höga för mig :P men SJUKT snygga!

2010-02-24 @ 01:10:24
URL: http://www.marleneboke.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0