Let´s dance!

Idag fick jag prata med Brus en snabbis. Som hon INTE får våga få tanken att inte flytta hem igen.
Hör du det?

Stackarn, hon har inget internet till o med tisdag. Men hon kanske skulle få smyginternetta hos svärfar imorn.
Wiie för henne=)

Idag jobbade jag åtta till halv fem. Hade med mig träningskläder men tog på mig ytterkläder och var på väg ut ur gymmet när Vickan sa: DU går och tränar. Vad ska du göra hemma?
Och när jag bara hade som svar: Sitta i soffan..
Så var det inte mycket mer än att låna hennes hörlurar och hoppa på crossen.
Trött var jag, blev 36 minuter. Kändes grymt när jag var klar. Men blev dödshungrig sekunden efter. DET var inte kul.

Nu är jag nöjd. Kom hem och åt en MEGAfruktsallad.
Och har sedan dippat morotsstavar och gurkstavar i guacamole.
Mmm... Lite får det väl kännas att det är fredag?=)

Imorn är det jobb 9.45-16.30.
Ska försöka träna innan.
För sedan är det bara hem, duscha och film och äta hämtmat med en vän. Han som inte nämns vid namn. Typ. Voldemort? HAHA. Kul.

Vi ska se The blind side. Med Sandra Bullock.
Verkar sjuk bra!
Gå in och kolla trailern:
http://www.youtube.com/watch?v=khtBvQdxta4

Nu fortsätta kolla Let´s dance!
Tjipp!

P.S. Idag fick jag klämma på FejkTuttar! D.S.
Kommentarer
Postat av: Jessica

HEJA! Bra du träna, inte sitta i någon soffa!

Jag vill också klämma plastictuttis! :D



PUSS



2010-02-12 @ 20:38:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Voldemort, really? Lång färd för att äta hämtmat. :> Det måste vara någon annan du tänker på... I? Puss

2010-02-12 @ 22:53:34
Postat av: Petra

Hej! Vad kul att höra! Just nu går jag sista året på gymnasiet, vad det blir sedan är ännu inte spikat :) yes, jag är utbildad instruktör inom freestyle och rallylydnad, men hoppade av allmänlydnadsinstruktörsutbildningen p.g.a. tidsbrist, trist! Vad har du kikat på för raser? =)

2010-02-13 @ 00:25:28
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Petra

Ja det är väldigt roligt! Brukshundklubben stod för kostnaden av mina utbildningar, och i gengäld håller jag ju kurser i deras regi :) Nu finns det ju ingen ras som bör vara ensam hemma mycket, så dagmatte eller dagis måste ju förstås fixas oavsett ;) Vad hade du tänkt för aktiviteter, och hur mycket? :) Jasså du har kikat på kelpie också, kul!! det är en underbar ras med massor av motor och energi som dock kräver sitt :)

2010-02-13 @ 19:55:30
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0