Lycklig av träning!

Som det är värt att ställa klockan för att träna!
Helt underbart sätt att börja dagen på!
Klockan ringde 06.00. Kom upp 30 minuter senare. Slängde på mig kläderna och traskade bort mot domkyrkan.
Tog ca 15 min. Två steg fram på isen blev ju tre steg bak. Typ.

Det var ett svettigt och kul pass. Tror det är lite som med spinning. Det blir lättare att ta i när man lär sig motstånd osv.
Traskade hem. Tog ca 22 min för jag tog en liten omväg, letade efter ngt öppet som sålde bananer. Ingen liten affär med sånt!

Total rörelse på morgonen: 1 h 23 min.
Kcal: 509.

Frukosten är i magen. Strax är det iordninggörning för jobb som håller i sig till kvällen.
(Alltså jobbet. Inte iordninggörningen)
Ikväll blir det nog bara sex and the city-tittande och slappa med katten.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det va jätteroligt! minus på att det va lite trångt (MYCKET folk) men jag ska LÄTT på det igen =) du måste testa malin!

2010-02-26 @ 12:38:42
Postat av: Jessica

ÄLSKAR DIN RUBBE:)



Allt vänder nu Malin, som vi kommer vara heta:D



Ne, den filmen verkar poppis den så vi ska se Wolfman:)



Hoppas ni hade mys;)



Myskväll snart vi två ensamma själar?



Ha en lugn och fi kväll min snuttplutt!



Puss



Observera mellanrummen mellan inläggen, vad fan vad det?



Ok



Hejdå:D

2010-02-26 @ 18:43:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0