Men varför?

Jag är ledig 2 dagar av 19.
Min första lediga dag, idag, vaknar jag sju och är klarvaken! Men va?
Så jag tog på mig underställ och kläder på kläder och tog min ifööön, satte på rixfm och gick ut och traskade.

Som man inte har någon ursäkt från morgonopromenader, trots snöoväder!
Frös enbart om kinderna.


Men tyst var det. Tomt var det. Passade på att förbereda mig lite för eftermiddag, kollade lite skyltfönster.
Ska ju shoppa efter spinning och sushi!

Skulle flytta bilen efter promenaden. Kul att få gräva fram den?


Motion fick jag. Det drabbar pulsen att traska i snö må jag säga. Och att gräva:D

Pratade precis med Tigger. Får hon inte fram sin bil så får vi avboka spinningpasset och ta oss till gymmet och köra själva, det går det också!=)

Vilken dag jag har framför mig,  träna, äta, shoppa... resten berättas imorn:D
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Va???? Har du varit ute och gått?! Jag vägrar i denna snön! DUTTIGA DU DÅ!!!



Jag ska kolla upp recept och leka loss med vaniljen!

Det låter jätte bra! Jag börjar 9.30 dagen efter..

2010-02-20 @ 09:53:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Helen

aaa =) stormigt men bra! o hoppas du mår bra gumman =) du tränar o står i, duktiga du! PUSS <3

2010-02-20 @ 10:55:06
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: Petra

Hurtigt! Vilken skön start på morgonen, man blir så pigg och glad hela dagen, eller hur :D nedrans snö, här är det alldeles för mycket snö och jag får ställa in skidåkningen idag :/ jaja, mer tid åt plugg!

ha en bra dag!

2010-02-20 @ 10:56:45
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0