Nu kör vi!

Igår jobbade jag som sagt på hemtex 421.
Sedan så kom Flisen över och vi åt gotta(fortf inte godis) och kollade på två favoriter i repriser.
Som jag älskar Dumpad!!
Det var kul hon kom hit=)

Nu så ska jag ta vagnen till gymmet, lite cardio och sen jobba 13.45-20.00. Skönt att inte ta stängning!
Jag är grymt taggad inför denna veckan.
Trots åtta jobbdagar i sträck och vetskapen om kommande arbetspass de kommande veckorna.
Det ska bli kul att försöka komma iväg till gymmet(då de flesta arbetspassen inte äger rum i gymmet) trots orkeslöshet och kanske hunger:D

Men nog tjötat. Träningskläder på och ut i kylan!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste man så måste man:)



Ja, varför ingen matlagning?



GRYMMA DIG!



PUSS

2010-02-15 @ 14:13:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jisses, du är grym, nu måste du gå ner:)



HEJA!!



Jag vill ha choklad... :(



2010-02-15 @ 21:18:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0