Nu mina vänner!

Jobbpasset är klart för ikväll och fick jobba med goa JK=)

Nu kommer jag börja följa ett åttaveckorsprogram från Iformstidning för att komma iform för varvet.
VARVAT med extra träning. För jag måste få börja känna mig fin och just nu är jag bara deppig för jag är så degig och vågen går bara uppåt.

Så följer jag inte detta upplägg denna veckan..så måste jag..ta mig igenom milen i skatås.

Måndag: Morgonpromenad.
Löpning 30 min.
Tisdag: Morgonpromenad.
35 min löpintervaller.
Onsdag: Simma 60 min.
BodyPump.
Torsdag: Morgonpromenad.
Simma.
Styrka med Jessi.
Fredag: Morgonpromenad.
Lördag:40-45 min löpning.
Söndag: Morgonpromenad
Cross/stairmaster.

I detta schemat så är jag ledig från jobb onsdag och torsdag!

Nu ska jag njuta av tv. Och sen sova!
Kanske duscha lite innan? Har blivit så kylig så behöver kanske lite värme=)
Och fick pratat lite med Brus.. som jag saknar henne redan!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi kan väl prova Partille? Jag har sånt frikort där! Något mer än armar du vill träna? PUSS

2010-02-07 @ 21:33:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Då gör vi så, kan bli kul:)



Din vecka ser grym ut, heja dig!!

På tal om Iform, man kan få en pulklocka om man tar en prem på 3 nummer eller liknande, jag tog den och får klockan snart:)



Pusss

2010-02-07 @ 21:53:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

JAA men eller hur?!?! Det är skönt och bra att vi göra samma, så tänker vi samma och kan vara knäppa i huvudet båda två tillsammans:)



Klockan verkade bra också, som vi letat:)



Det måste bli skärpning nu, jag trivs inte alls med mig själv, jag vill bli större men inte fetare :)



Japp, jag slutar 16, senast 17. Kan ju höras om tid!

PUSSS

2010-02-07 @ 22:35:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

älskar och saknar dig med mitt hjärta! duktig du är som tränar så. puss

2010-02-08 @ 12:34:02
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0