Och så..

hade jag tid att även kommentera det icke-braiga-tränandet idag:
Värdelöst mycet snö i skatås. Halkade fram. Valde därför 2.5am i sjukt sakta tempo.
Joggade den distansen och gick snabbt med mammsen en stund efter.

Sjuk kyld efter detta. Tog mig varken till gym eller badhus efter detta. Jäkla väder!(haha, och mig kanske.)
Vi var och köpte massa frukt och grönsaker i alla fall. Gott!

Jaja, nu måste jag vara beredd att möta upp Tigger!
Ha en trevligt kväll!


Använde kastanjevatten på bröstkorg och armar. Halleluja vad bra det är!
Tack Lonki!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Snygging! Hoppas ni får en härlig kväll, jag önskar jag kunde vara med. Puss!

2010-02-10 @ 19:24:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0