Ont!

Jisses va hårt det var!
75 min stationspass på Friskis. Jäklar va ont jag har i min kropp. Det var blandat kondtition och styrka.
Jäääkligt bra program måste jag säga.
Fasar lite för imorn när jag ska ta mig upp ur sängen.
Men skönt att ta ut sig.
Kaloriförbrukning på passet: 541 kcal.
Total förburkning idag med morgonpromenaden: 828 kcal.

Nu har jag klunkat en prottedrink med sojamjölk och banan. Gott.
Har inte fått i mig så mycket mat idag.
Frukost: Prottedrink med sojamjölk och banan.
Mellis: Äpple.
Lunch: Kyckling och keso.
Efter träning: Prottedrink.

Tänk så lite jag skulle väga om jag gick och la mig nu;)
MEN det ska jag inte. Jag ska:
Duscha.
Åka och möta Vickan på Filmtajm(mitt emot dig Flisen!!). Hyra film. Köpa gott(lite smått ångest för det dock. Suck.)och sen tjöööta och kolla film såklart. Vi har en plan som vi måste diskutera! Innefattar en liten söt sak med päls och fyra ben;) (Haha. Lite o liten.)

Imorn är det jobb såklart. Vad annars. Men innan är det träning. Ska påbörja mitt löpschema imorn.
Benhinnorna har fått vila ett redigt tag nu. Nu är det dags. Bar mark börjar ju visa sig!

Om gårdagen:
Jösses va mysigt det va. Det var bra vi gjorde Jessi! Tack för det! ♥

Veckan som varit:
Måndag: Vila.
Tisdag: 45 min stairmaster.
Onsdag: Vila.
Torsdag: 45 min crosstrainer.
Fredag: 1h 23 min morgonträning: 40 min indoor walking. Resten promenad.
Lördag: Vila.
Söndag: Morgonpromenad: 48 min. Kvällspass: 75 min stationspass.

Jag är nöjd. Med tanke på att jag jobbar varje dag och jag är fortf pigg och glad=)
I fredags vägde jag mig. Har gått ner till en siffra som jag inte vägt de senaste åren. Så nu har jag en siffra i huvudet som jag vill uppnå tills på fredag. Och så ska det fortsätta tills fredag för avresan till New York kommer. Som jag har siffror i huvudet.

Nu kör vi!
Men först gotta ikväll=)
Tjipp!

Ha en go kväll alla!
Kommentarer
Postat av: Jessica

På något sätt blir jag så stolt över dig tycker du är grym!



Hade en väldigt bra kväll igår, tack!



Ha en mysig kväll!!



PUSS

2010-02-28 @ 19:57:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0