På gymmet förstår man inte.

Man förstår inte varför man ens tvekar på morgonen. Varför man ligger kvar och hittar på ursäkter.
Inatt hade jag en riktigt dålig natt igen. Pratade och oroade mig och höll på.
Märklig dröm de senaste två dagarna.

Att det kommer in personer i våran lägenhet och vill köpa gymkort!?!
Och jag typ okej. Vänta lite, ska bara sätta på mig kläder.
Och när jag börjar plocka med kläderna(på riktigt) så kollar jag på klockan. 03.00.
Och då tänker jag "vi har ju inte ens öppnat, det får jag säga till henne/han"
Haha. Och när jag öppna min rumsdörr som jag stängt så är det ju såklart tomt. Förutom hunden då=)

Så trött var jag när klockan ringde 08.00. I hela fem minuter låg jag kvar och försökte övertala mig att ta mig upp.
Tillslut tänkte jag: Va fasiken. Kan Jessica komma upp och träna innan jobbet trots dåliga nätter så kan väl jag!

Så upp gick jag, gymkläder på, packade väskan med jobbkläder och var nästan på väg till bilen när mamma säger att hon fått jobb idag.
Vilket innebär att hon ska ha bilen.

Så istället för Almedalgymmet så promenerade jag till Ullevi. Istället för stairmastern(som de inte har?!?) så blev det 45 min på crossen.
Sen kom jag på: Det tar mig max 5 min att gå till Ullevis gym. VAD har jag för ursäkter? Egentligen?

Just det.

Får skjuts av mor till jobbet men sen blir det 40 min buss+ spåris hem. Slutar 20 så blir en sen hemkomst!

Jaja. Lycklig är jag att jag gick till gymmet. För man blir lyckligare. Man blir piggare. Man mår bättre!
Bara att komma ihåg den känslan varje morgon;)

Ska även lägga upp ett huvudmål med min vikt samt delmål fram tills vi åker till New York den 9e April!
Ska filura på det tills ikväll. Kommer starta från o med Måndag.
Ska faktiskt prova Periodisk Fasta första veckan sen får vi se om jag mår bra av det och kanske kör det hela vägen fram till målet?

Se hur tjötig jag är! Det är endorfinerna:D

Igår blev det som sagt stängning med Flisen pga Vickan hade otur och Saras bussar inte gick normalt.
Kul att hänga med Flisen. Kändes inte som jobb=)

Trevlig dag på er!

P.S. Dag 7 av 8 idag! Woop Woop!. D.S.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka nätter vi har, min var mardrömslik den inatt med, vakna av att jag grät och kunde knappt andas:(



Haha, söt du är och duktig du är, släpp det inte nu när motivationen finns!!!!



Och som vi sagt, tänk inte för mycket! :)



Snart är det godistajm:)

Ses snart!



Puss min älskling!

2010-02-18 @ 10:09:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt att du kom iväg till gymmet!



Ja prova linssoppan, den var verkligen god! =)

2010-02-18 @ 11:47:25
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0