PF-upplägg

Jag har ju då som sagt tänkt prova på Periodisk Fasta. För jag blir bara mer triggad att äta varje gång jag äter..
Så kanske smart att korta ner antalet gånger jag äter.
Vi provar!

Lunch(helst runt 13):
1.5 dl ris/pasta/couscous el en skiva bröd.
200 g kött.
Grönsaker.
Prottedrink med sojamjölk och banan.

Middag(Helst runt 17):
100 g kött.
1.5 dl ris/pasta/couscous
Grönsaker.

Kvällsmål(21.00):
200 g kött.
Grönsaker.
Ägg.
(Kanske en stor omelett?)

Har jag tränat innan mitt sista kvällsmål så byter jag ut äggen mot kolhydrater!

Så.
Vi får se hur det går, man vet inget förän man testat=)
New York nästa! Typ.
Först gräva fram bil åt mamma.
Tjipp.
Kommentarer
Postat av: Helen

I know, jag är stolt! ;)

REDIGT het du va på bilden me rand/lack/klack-outfiten! <3

2010-02-21 @ 13:01:41
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi kul med spinningen, längesen man provade! Har börjat cykla lite på gymmet och upptäckt att det inte alls är samma sak som att vara ute och springa.. 15 minuter hårdkörning och jag är SLUT! Ett helt pass är BRA JOBBAT, intervaller dessutom! (Y)



Vad kul med upplägget! Ska bli spännande att följa. Lyssna på kroppen nu bara så inget går snett :)

2010-02-21 @ 13:34:11
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0