Skylla mig själv!

Skönt det var att promenixa imorse, halt som skjutsingen dock. Höll på att trilla på ändan flera gånger.
Men var ute. Ute i 30 minuter. Bara. Men det är ändå mer än inget:D
Var så sjukt hungrig så kunde inte gå längre!

Glashalt!

Hem, äta frukost och sen gick jag för att vila några minuter och smälta maten innan joggturen.
Skulle jag INTE gjort.
Snoozade och snoozade och snoozade. Och sedan vaknar jag av att Flisen ringde. Då hade jag somnat!
När jag pratat klart med Flisen kände jag att jahapp. Då blir det Löpbandet efter jobbet ikväll.
DET som jag skulle undvika för benhinnornas skull innan jag orkat masa mig till löplabbet.
Men så blir det!

Så det blir löpbandet strax efter åtta ikväll istället för att åka hem och kolla tv.
Lika bra det, för då blir det mindre chans att äta ngt dumt hemma:D
Nu: Almedal-jobb!

Och GRATTIS Flisen! Din stora dag! Guldnyckel?:D
Ska åka förbi och hälsa på i Flisens alldeles egna lägenhet imorn innan jobbet!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det! ;) Som du är välkommen imorgon!

Haha, vi kan kissa på stickan på torsdag om vi ses då. :) Det finns en ny sak också som visar vilken vecka man är i - perfekt! Nu slipper man fundera över det med. ;) Puss!

2010-02-08 @ 13:57:09
Postat av: Jessica

Ja, jag behöver det verkligen:)



Ska vi mötas vid 17:30?



Pusssss

2010-02-08 @ 15:08:41
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: livetoday - 52kilo

tack så jättemycket. bli alldeles varm när du säger så :) TACK

2010-02-08 @ 18:28:38
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi tack:) Lilla sälen:)



Ja det blir kul, och hååårt!!



Puss

2010-02-09 @ 10:24:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0