Som dagarna går!

Min enda lediga dag denna veckan är snart slut=(
Men men! Som Kola skulle sagt, det finns folk som har det värre!

Dagen idag har gått superfort.
Vaknade illamående. Inte på grund av alkoholen igår, utan av den mastodonta Mcdonaldsmaten vi åt inatt.
Usch.
Men kul var det att bowla och umgås med tjejerna men som Strikes buffé SÖG bigtime. Ät inte där.
Vi började med gotta hemma här:

Och hade jag vetat hur jag får upp filmer här så hade jag lagt upp några sköningar:D
Fick ett så underbart rosa kort från dem där de hade rimmat och skrivit:
Från: Brus, Flisen och Kola. Som de är one of a kind!!
Får se vad som dimper ner hos mig;)

Runt ett idag åkte vi till KusinJosefin då Jonas fyllt 30!
Blev bjudna på supergoa pajer!
OCH efterätt.. som inte innehöll någe socker, smör. Inte ens sötninsmedel!
En "chokladboll" gjord av typ: Dadlar, morötter, cashewnötter, kokos, kanel, muskot.
En superfin chokladtårta:

Som de gjort av:
Valnötter, dadlar, kakao.
Med hallon som innehåll.
Och glasyr:
Nötter, dadlar och avokado!
Som det kan vara gott utan något onyttigt i!
Det ni!

Och han fick i present av oss en resa till Trysil som Josefin fixat i smyg till honom.
Kul=)
Han fick köra en "På spåret". Det var kul:D


Jag fick även Josses iformtidning där det är en 8-veckorsplan för att komma iform för varvet.
Det var så mycket barn så nu är man trött i huvudet!
Lite gotta(inte godis!) till melodifestivalen, sen kommer jag nog somna gott=)
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh! vad glas jag blir! :) Men jag håller med, en träningsplanering är precis lika viktig som att planera in jobb och liknande! För träningen är ju gö viktig!:)



Usch det där med benhinnor är inte det minsta kul! Själv har jag fått bekräftat att jag har förslitningsskador på min menisk, i båda knäna. Vilket kan ställa till det ibland!



Har du sprungit så långa lopp tidigare?:)

2010-02-07 @ 09:11:11
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaa, kom kom:) Puss

2010-02-07 @ 10:04:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ok:( Vad har du på ditt schema för träning på torsdag? PUSS

2010-02-07 @ 10:38:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

På mitt står armar, mage och kondition.



Pussss

2010-02-07 @ 12:47:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det hade varit kul! Var? PUSSS

2010-02-07 @ 15:40:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0