Sooova

Strax, eller ja, inom en timma iaf, så det sovdags!
Nya tag imorgon!
Har ju haft min "helg" nu så jag jobbar fre-sön.
Och har lite planer för både kost och träning de kommande dagarna.
Men skriver inget här för det blir bara sämre då=)

Och om jag inte räknar fel så måste jag ta mig genom milen i Skatås innan Söndags slut.

Gymmande med Jessi sved som det brukar göra med henne:D
Armar och mage var på schemat!
Hon är såå bra på att pressa mig!
Kul är det!
Får alltid nytändning efter gym med henne!

Sushi efteråt. OCH som jag varit dum som inte ätit det sen..sommras?
Det är ju så gott!


Nu ska jag nog duscha lite lätt och lägga mig tidigt!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, den verka bra!!! Så länge blodsugarna håller sig på duken är jag glad!



Söt du är, inte lika hårt som förra gången men gick ju bra, nästa gång är det Life, visst??



Tack, underbar du är, känns skönt att läsa! Men vi är lite koko du å jag:)



Du är också fin, ge mig rumpa din!!!!!



Pusss

2010-02-11 @ 21:24:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0