Sova!

Nu är det dags att göra sig ordning för sova. Imorgon, 07.15, ska jag infinna mig mitt emot Domkyrkan för att gå på ett indoor walking pass före frukost!
Det är min underbara chef som har dragit med mig på detta. SOM jag kommer vara trött!
Men bra för mig. Jobbar dock 12-20 sen så gissa om jag kommer stupa i säng sen.
Bara för att fortsätta jobba till o med tisdag.
Yepp.

Men jag är inte depp!
Tvärtom!
Allt känns bra.
Kom precis hem från en bio. Såg Farsan!
Och jag såg den inte själv;)
Haha.

Nog om det. Nu ska det jagas sömn! LÅNG dag imorgon. Får nog mysa med katten hela kvällen imorn. Han är ju själv konstant nu. Inte bra. Inte bra.

Godnatt på er!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ja, han är bra ibland han:)



Duktog du är som går upp så tidigt idag!



Var det igår bion var?:)



PUSS

2010-02-26 @ 08:32:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0