Sova!

Nu har jag fått i mig mitt kvällsmål. Gott!

Tack så mycket Lönn för att hon kom förbi och plockade upp oss efter vi slutat jobba. Hade nog tagit en EVIGHET att komma hem med spårvagn idag. Tack!

Och stackars V Persson! Han va på brandmannauttagningstestet och bröt benet. Sjukt.
Tankar till dig Victor! Hoppas du läker fort och inte har för ont=/

Mat 1 Feb:
Frukost: Havregrynsgröt. Äpple. Prottedrinkt. C-vitamin.
Mellis 1. Äpple.
Lunch: Couscous med köttfärssås +clementin.
Mellis 2. Keso med fruktsallad.
Middag: Bar + en cola light.
Kvällsmål: Keso med gurka och kalkonskivor + grillkrydda. Apelsin. 20 g nötter.

Utöver: Läkerol.

Nu sova! Jobb 07.55-17.00 imorn. Får se ifall mor får skjutsa mig. Verkade stå ganska still med spårvagnar nu i alla fall.

Tänkte gå på Army training imorn med Tigger. Men så har jag hunden och hinner inte ta mig med spårvagn fram och tillbaka mellan 17 och 19 och därimellan ta ut hunden på en prommis.
Får hitta ngt annat att göra, kanske ullevi på kvällen? Om man alls vill ta sig ut när man väl kommit in.

Jaja. Godnatt på er!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Helen

tack SÖTNOS! visst gör man? det är så dumt, o så blir man orolig för att man är stressad.. aa det är inte lätt.. gonatt gumman!! <3

2010-02-02 @ 23:02:00
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0