Spontanitet!

Ja det kan behövas när man jobbar varje dag just nu!
Pratade med Jessi i förmiddags. Och hon kommer hit om ett tag och då ska vi äta mat från La Vacca och mysa till Melodifestivalen. Tror nog allt det blir gotta också:D

Så inget gym idag. Dock storstädning med dammsugning och allt! Inte ofta jag tar tag i sånt må jag säga.
Och när jag började plocka ur diskmaskinen så skulle jag vara effektiv; ta ett glas och en tallrik samtidigt.
Drämmer till båda(?!), samtidigt(?!) i diskbänken och de går sönder.
(Vid detta tillfället hade jag inte helt fult ut bestämt mig för att skippa gymmet. Men detta fick mig att känna: SUCK. Varav valet inget gym då jag genast kände mig stressad.)

Plockade glasskärvor, hade koll på kattdjävulen(som för övrigt skrek hela natten!!) och dammsög.
Så ligger det en ganska stor röd fläck på golvet.
Och jag tänker: Jag har inte ätit sylt? Vi har ingen sylt.
Kollar mina fötter om jag skurit mig. Nej.
Kollar snabbt katten. Inget.
Fortsätter dammsuga och ser fler små blodfläckar.
Kollar tillslut på mina händer och som jag var blodig!
Haha.
Lilla dramatiska. Men det är sjukt hur mycket blod det kan komma från små små skärsår.
Hade skurit mig tunt på två fingrar och det värsta: I nagelbandet.
Det gör ju så ont i nagelbandet. Och det slutade typ aldrig blöda.
Nu vätskar det bara=)

Nu längtar jag efter myset ikväll. Älskade Jessi, SOM vi ska mysa!

(Först mer städning)
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Camilla

åå jag saknar med det!! mysigt vi hade det då =) får vi göra om tycker jag. kanske när ni kommer och hälsar på? stackars dig och dina fingrar malle!! va rädd om dig. hoppas ni hade en mysig lördag=)PUSS

2010-02-28 @ 11:39:34
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: flısen

Jag vıll med mysa! Som jag ska ta ıgen detta nir jag kommer hem!

2010-02-28 @ 16:05:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0