Super-

size me!

Bra kväll att vara hemma=)
Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja, det är nytt påhitt, som godis, perfa för dig och mig:) Blir godare än att man salffsar i sig den, man suger i sig den:) Ska testa vindruvor och mango också:)



Jag är glad:D



Hahaha, den vart ju as kul, skrattade högt och J undrade vad som var kul:) KUL!!



Man ska tycka det är kul, det är bra!!



PUSSS mitt underbara troll



2010-02-03 @ 20:53:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Malin, Cissi säger att man "blir dum i huvudet" av sötningsmedel. Jag drar en liten lätt parallell till det du sa om att du känner att du blir dummare & dummare. Ett tips bara såhär i nattetid...

2010-02-04 @ 01:22:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0