Tonfisk och keso!

i Pitabröd!
Fyttirackarns va gott det är!
Med gurka och sallad.
Mmmm!

Nu är jag mätt!
Efter en dag med prottedrink, bars och annan pulver så åt jag en stor portion mat när jag kom hem från jobbet.
Då njuter man kan jag säga.
Tonfisk utan något på har aldrig smakat så gott. Och gurkan. Mmm.
Man uppskattar verkligen maten när man inte ätit riktigt mat på hela dagen:D

På det har det blivit lite nötter, massa läkerol och en saftig apelsin.
Ska jag säga igen att jag är proppis?

Imorgon börjar jag 16.00 på Hemtex. Om jag inte blir inringd tidigare.
Men jag ska möta upp Koisto kl åtta i Almedal för morgoncardio innan frukost!
Det ska bli kul! Och skönt. För jag skrev la att jag är proppis?:D

Blev 55 min på crossen innan jobbet idag.
Gutt var det, och tråkigt var det inte. Hör och häpna=)

Nu är jag trött. Ska lägga mig när som, ska bara smälta en liten del av maten i magen först!

Trevlig kväll på er!
Tjipp!

Som jag har nyfunnen energi! Jobba, träna, äta. Woop Woop!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tss, det har du ju för fasen redan gjort!!!!



Ja, OCH för att "kommunitserna är på besök i glädjegrottan":)



Är så glad att du har energin, ÄNTLIGEN!!!



Pusss

2010-02-15 @ 21:41:36
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Mmmm vad gott det där lät.. Det måste jag prova!



Absolut! Lägg sen till hundgymnasium och du har fått ut mesta möjliga till inget pris alls hihi =)

Brukar vara aktsam med att rekommendera raser till andra, men vet du med dig att du vill jobba mycket med din hund varje dag så tycker jag absolut att du kan kika mer på kelpien! Mycket ös, mycket bus, och mycket gooos, väldigt sociala rackare =)

2010-02-15 @ 22:44:20
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0