Än så länge rullar det..

Morgonpromenad är avklarad!
Sjukt trött var jag. Ställde om klockan i 40 min(!!). Men upp kom jag! Med en Thermo Speed i kroppen så promenixade jag bort mot Ullevi. Gick på bandet i 51 min. Lutning: 1. Fart: 6.4. Kcal: 308. Och sen promenerade jag de 4 minuter som det tar hem från Ullevi!
Man blir så glad och lycklig av att röra på sig. Trots att man hellre vill ligga kvar och sova så är det värt att gå upp!
Och frukosten smakar så mycket bättre efter en promenad=)

Nu ska jag göra matlåda till senare. Ta mig till Almedal. Fortsätta följa mitt träningsschema och sen jobbar jag 13.45-21.45.

Full rulle. Lika bra att vara igång hela tiden så hinner jag inte småäta=)
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har än så länge vaknat:) Ska dammsuga sedan äta furksot, efter det börja packa lite för Sälen sen en promenad till gymmet och där ska jag träna och sola efter det hem och tvätta:)



Och du står i idag, så jävla duktig!



Saknar dig redan, vi har tjej kväll när jag kommer hem sen!



PUSS

2010-01-11 @ 10:53:48
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0