Benhinnor!

Vet inte vad jag ska göra!
Dessa förbannade benhinnor!
17 min klarade jag av. Sen gjorde det alldeles för ont. Gick vidare till crossen och körde i 30 min.
Kcal: 427 kcal.

Hur ska detta gå. Hur får man bort det onda i benhinnorna?

Det var iaf kul att träffa Brus. Hon fick hoppa in och jobba idag. Duttiga hon!
Nu har jag ätit, kyckling, ris och massa broccoli. GOTT!
Nu: Dusch.
Sedan: Möta upp Brus i Stan.
17.30: Power Yoga.
20.00: Middag på Taras!
Woop Woop!

Om två dagar fyller jag år.
Imorgon måste jag planera in tårtbakning så jag kan ta med till jobbet på Onsdag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Petra

Benhinnorna strulade emellanåt för mig under min friidrottstid...



Hoppas det blir bättre för dig!

2010-01-18 @ 23:20:26
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0