Blond?

Jaa.. som jag vill göra som flisen! Hon blev så sjukt snygg i sitt nya hår. Jag ska!

Är så trött!
Idag var det så stressigt på jobbet. Hann inte ens med hälften av det jag skulle göra.. och det kändes hemskt att lämna det till de som kom och tog över. Förlåt. Men stressade vidare till utbildningen på Backaplan. Det var superbra!

Men trött var jag. Och mat hade jag inte fått i mig. Fick i mig en bar vid en paus. Det var gott=)
Men i alla fall. Börjar tvivla igen om jag passar att jobba vid sånna där stressiga situationer. Vi får se.
Kanske inte ska tacka ja till dagtider på ett tag? Efter jag jobbat de jag har tagit åt mig..

Fick ett glatt besked idag. Allt har gått väldigt fort, men oj va glad jag blev!

Nu: Städa mitt rum/Föra över pengar till Jessi/äta lite mera/sova.
Ska vara i Sisjön 07.30 imorgon.
Sedan börjar jag jobba i Almedal 13.45.
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: flisen

Ja och grattis till det! Roligt är det tycker jag. :)



Tack för det och du är välkommen till de gråhårigas liga whenever you want. ;) Lycka till imorgon, vi lär höras. :) PUSS

2010-01-27 @ 20:27:26
Postat av: Jessica

Är det sant??? Du vet vad jag skriver om:)



Du är duktig du hjärtat! PUSS

2010-01-27 @ 21:57:52
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Helen

vaaaaaaaaaaaad för besked? :DD tell meeee, om du vill såklart =) hihi!!

2010-01-28 @ 16:45:30
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0