Börjar förstå..

NU börjar jag nog förstå hur jag fungerar. Lite i alla fall.
När det gäller träning. Fast det har jag redan sagt innan men nu säger jag det igen för nu är det så tydligt.
Träning måste jag få gjort på morgonen. Innan frukost.
Så länge det inte är en gruppträning för då måste jag ju hålla tiden såklart.

Idag. Skulle jag löpt 9 km intervaller. Sov tills jag vaknade. SJUKT gott.
Nu är jag så trött och mör sen igår och av veckans brist på sömn så jag bara ger upp tanken på att träna.
Jag orkar inte.

Så från och med nu. All träning ska ske innan frukost. Fungerar inte detta i planeringen så måste det vara gruppass eller tränas med kompis som gäller!

Punkt.
(Sjukt dåligt att inte träna efter gårdagens intag. Men så är det.)

17.00: Jobb.
21.00: Avatar i 3D!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack:)



Man behöver inte alltid träna, dessutom så är det trist att träna på vintern, sommaren tränar man heeeela tiden:)



Ses sen! SOM JAG LÄNGTAR!

PUSS

2010-01-21 @ 14:51:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0