Bortskämd?

Kanske jag varit hösten 2009. 10 veckor i Turkiet. En månad hemma med bara träning och sedan två veckor i Dubai.

Det är sjukt va energi det tar att jobba. Speciellt på ett nytt jobb. Är helt slut i huvudet efter idag.

Jobbade 07.55-14.55. Bytte om(med ingen ork alls. Lust fanns det då rakt inte) Ställde mig på crossen. Och som jag bara ville hoppa av!! Men stod i alla fall 30 min. De sämsta och segaste 30 minutrarna på länge. Knappt så man kan räkna dem.

Gick ut till receptionen(numera även mitt jobb) och bytte några ord med Flisen medan jag åt en banan.(Hade inte träffat Flisen sedan Nyårsdagen, så OM jag tyckte det var skönt att se henne! Dags för mys snart..)

Åkte hem. Var döhungrig. Åt inget jag är stolt över.
Med andra ord: Detta håller inte.

Jag kan inte komma hem och vara svinhungrig varje gång jag slutat jobba. Har en idé. Återkommer med denna. Gäller både kost och träning. (Träningen har jag redan lagt upp lite själv. Nästa vecka då jag kanske inte är SÅ slutkörd i kropp och knopp efter jobbdag. För vad är inte bättre än att slippa ta sig till gymmet efter arbete?=))

Men mer om detta nästa vecka. Nu är jag bara trött.

Ska städa strax. Tänkte hämta hit Brus sen från hennes jobb i Partille, hon ska ju faktiskt vara min lärare imorn:D

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: helen

hur går det för dig med träningen? går det som du vill? =) går du ner/bygger eller vad ditt mål än är? =)=)

2010-01-04 @ 20:41:13
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0