Då kör vi!

Nu drar jag till Laxå och hämtar hem hunden. Ska bli kul att träffa farmor!
Sedan plockar jag upp Marlene i Floda och Emma kommer sedan så ska vi mysa till Lets dance=)

Men jag har hittat kamera-sladden! OCH bankdosan..tack för det!!
Nu kan man börja få kontroll i vardagen.

Och på tal om kontroll.

Inatt var katten tyst, för första gången. Och då kunde inte jag sova. INTE sovit mycket denna veckan.
Och jag har varit för trött för att säga nej till mig själv. Så inte haft någon som helst karaktär. Vilket har inneburit, jag skäms för att säga det, att jag brutit mitt godisförbud.
MEN nu är det på igen. OCH för att göra det mer allvarligt så ska jag skriva min vikt här. Usch. Och det blir invägning för mig varje fredag.
Men med tanke på hur dåligt jag ätit och tränat denna veckan så lär jag få pina för det nästa vecka. Vilket lär bli stort uppåt på vågen till nästa invägning. Men skit samma.
Här kommer det.

67.2 kg.
Startvikt: 73.
Från start: - 6kg.


Så kommer det se ut varje fredag. Med många minus förhoppningsvis!

NU måste jag rusa!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: helen

O -6 kg!! inte dåligt =)

2010-01-08 @ 11:06:58
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: Jessica

Väger du 67 nu??



Du är duktigt, kör på!!!!¨



Pusss

2010-01-08 @ 11:12:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Duktig är du och hör sen! Klart det blir minus... men om det mot all förmodan inte skulle bli det någon dag, tänk då på hur duktig du är som har gått ner allt det andra! Sätt sex mjölkpaket innanför BH:n och daska runt ett tag, det är tungt det! ;) PUSS

2010-01-08 @ 17:13:15
Postat av: Jessica

Eller hur men idag är en ny dag!



Vi shoppar när jag är från Sälen:) Måste köpa protein:)



Ses sen! Älskar dig med! Puss

2010-01-09 @ 10:51:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0