Då ska vi se!

Nu har jag hittills ätit lite mer och duschat.
Och jag tror morgondagen kommer se ut såhär (efter lite velande):
07.00-08.00: Morgonpromenad,
Ärenden.
10.30: Mål nr 1.
11.00: Börjar jobbet
15.00: Mål nr 2.
16.00: Slutar jobbet.
17.00: Gym: Styrka och intervaller på löpband.
18.30 Mål nr 3.

På ett ungefär, mycket beror på ju när jag får ta lunch på jobbet osv

Och då har jag sammanfattningsvis ätit mellan halv elva och halv sju; det vill säga åtta timmar och fastat 14 timmar.

Får nog ta en dag i taget tills jag har kommit på hur jag ska göra för att få ihop allt!

Till kvällens problem:
Kanal 1: Olycksfågeln?
Kanal 4: Star Wars?
eller
Sova?


Trevlig första Januari på er!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi hade kul!!!



Haha, jo du måste få upp dina bilder! Pusss

2010-01-02 @ 16:15:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0