Dålig?

På att uppdatera? Haha. Det var ju första gången!
Men har varit väldigt upptagen!
Igår var jag ju borta i Laxå. -19-20 grader! Så kul att träffa Farmor! Hon bjöd på så go mat!
Sån husmanskost som jag vill börja laga. Så gott, så lätt och så mättande!
Kokt torsk, kokt potaits och äggsås. Och grönsaker=)
Bessie blev så glad när jag kom. Hundar är underbara.

Sen plockade jag upp Marlene. Som det var kul att träffa henne! Hon åker tillbaka till Spanien på Måndag=(
Sen kom Emma. Också på tiden att träffa henne! Grymt kul att vara med dem!
Vi åt örtfärsbiffar med klyftpotatis. SJUKT gott!! Tack lönnen för receptet!

Jag och Marlene provade på att göra lågkaloripannkakor till frukost. Gick la sådär.
Fick in snittsen tillslut.
Smakade...bröd? Men helt okej. Ska nog prova en gång till. Innehåller typ bara luft: Äggvitor, ägggula, minimjölk, vatten, psylliumfrön, bakpulver, pofiber. Typ. Och salt.
Hade keso och lättsockrad sylt till.

Nu snart ska jag följa Marlene till tåget med hunden så hon får kissa av sig i det kalla. Hunden alltså. (Som ni kanske misstänker så kom jag aldrig iväg till BodyCombaten imorse) Sen blir det gym, handling av mat och sen kommer två av mina hjärtan!
Ska göra en väldigt lätt och snabb maträtt till oss ikväll. Verkar gott, men man vet ju aldrig!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, vilken kulinarisk upplevelse det blir idag!! :)



Underbar du är!



Jag har köpt pulver som är proteinpannkakor, kalas goda!!!



Se som en pytte stund! Puss



2010-01-09 @ 16:41:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: marlene

det var sjukt kul att träffa dig med hjärtat! :) o nu är det så att jag faktiskt inte åkte till barcelona igår :P jag klantade mig lite, haha. så jag stannar en vecka till :) om du har tid att ses nu i veckan så ring! vore jättekul! :) jag har lite att berätta också :P jag kan vilken tid på dan som helst nu innan helgen, luncha eller vad som helst. bara ring! pusspuss! :)

2010-01-13 @ 00:15:15
URL: http://www.marleneboke.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0