Finns det någon veligare?

Tror inte det.
Sitter här med mitt lila block och en fin penna och försöker få ihop maschema och träningsschema tillsammans med jobbschema. Det går inte bra. Ibland vill jag träna innan jobbet, men eftersom jag hade tänkt köra periodisk fasta så äter jag bara på eftermiddag, kvällen. Och det är ju då man ska träna också.
Detta går inte bra.

Funderar på att köra på lite vanligt tills jag har kommit på hur jag ska lägga upp allting.
Fortsätta söka info på nätet!

Som jag hade en underbar kväll igår! Togs massa bilder som jag vill lägga upp, men först måste min kamera laddas och sedan samla in bilderna från övriga personer!
Sjukt god mat..oxfile med persilja och vitlökssmör och skivad potatis i ugn. Mmmm.
Efterrätt? Underbara cheesecaken som blivit ett litet måste på festtider=)
Och förrätt: rostat bröd med soltorkade tomater och mozzarellaost på och in i ugnen. En avokadoklyfta med skagenröra i!

Kan inte ha roligare än med mina hjärtan=) Älskar er!♥

Men som sagt. Nu är det fullt ös medvetslös med kost och träning(inte idag inräknat. Denna dag fååår inte räknas)
Och jag börjar även jobba på Sportlife på Söndag. DET ska bli kul!
Ne nu ska jag fortsätta försöka planera, känner att jag vill ha gått ner min vikt till sista Januari(eller till min födelsedag?). Nu är det hårt mot hårt!
Imorgon: Jobb på Hemtex.

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0