Galen!

Lilla Flisen.
Hon vill till Skatås. Mer än -6 ute.
Men jag ska väl inte vara den som säger nej! Jag brukar vara den som säger ja, tills vi står i Skatås och fryser där jag bara vill hem igen. Men Tigger som brukar vara den som är med är den som aldrig ger sig. Haha. Bra man har starka psyken runt sig:D

Så nu väntar jag på att hon ska ringa för att säga att hon är på väg att plocka upp mig.
Har strumpor, skidstrumpor, underställ, t-shirt och tjocktröja. Hoppas det räcker. Och mössa och vantar åker ju såklart på sen.

Tänkte sedan, runt 14-tiden, köra ett intervallpass på gymmet.
Hittade ett intervallpass som jag blev sugen på. Från denna bloggen: http://eldhroka.blogspot.com/

Ser ut så här:
1000m 8,5km/h
1000m 10km/h
1000m 11km/h
1000m 12km/h
1000m 11km/h
1000m 10km/h

2min joggvila mellan intervallerna på 8,5km/h.

DET vill jag testa!

Nu ska jag bara vänta på Flisen, sen är det kyyyyla!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Det som blev så bra! :) Tack för sällskapet, vi gör det snart igen. :) Puss

2010-01-15 @ 12:01:05
Postat av: livetoday - 52 kilo

OOOOOH TACK DARLING!



hihihi jag VET man vill bara stanna kvar i duschen. Men jag är rädd för att jag inte har något tips faktiskt. Det är bara att hoppa i och simma som sjuuuttton första 25 sen är man varm :D hihihi DU FIXAR DET! :D

2010-01-16 @ 10:48:23
URL: http://livetoday.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0