Ge mig fredag!

Som jag längtar till Fredag 16.00! Då slutar jag jobbet för dagen på Almedal, ska förhoppningsvis ta och träna och sen ska jag hem och baka en kaka!
Ska baka till kvällen då familjen Kärrmans kommer på besök. Vid halv nio-nio dyker mina tjejer upp(kommer du också Jessi?) och äter rester? Haha. Ja. Och myser såklart!

Som jag längtar till Lördag morgon. Då jag ska sova.
Jag är ju en sådan som alltid har gått i sömnen och sovit dåligt.
Men den senaste tiden så har jag inte varit uppe och gått så mycket.
Men 2 gånger de senaste 2 veckorna har det varit.
Och en var inatt.
Kunde först inte somna. Sedan vaknar jag till när jag har släpat upp täcke och kudde ut i hallen och är arg på mamma.
Sen så kan jag inte somna efter det.
Och sen så när klockan är 05.30 så kollar jag på klockan(känns inte som om jag sovit tills denna tidpunkt men det borde jag ju gjort) och tänker att klockan ringer om 30 min.
TRÖTT? JA! Sova på lördag? JA! Som jag jag längtar..

Ska faktiskt gå och lägga mig en halvtimme nu. Ladda batterierna inför jobbet ikväll! Och läsa lite på papprena från utbildningen. Vet inte varför jag har så svårt för det där jobbet. Konstigt.

Mötet imorse kändes superbra! Som jag är taggad!

Måns var morgonpigg imorse:


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, ge mig SOMMAR!!!



Haha, du är så söt som är ute och promenerar, egentligen borde du inte behöva gå morgonpromenader:P



Ang imorgon, när vill du senast jag ger besked? Jag slutar 20 imorgon och ska upp 6 på lördagen (för att tvätta då jag inte hinner göra det förutom den tiden:() Hur ser det ut på söndag??????



PUSSSS

2010-01-28 @ 13:18:16
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0