Go kväll!

Stack iväg och hämtade Flisen strax efter halv tre och iväg bar det till Sportlife i Partille. Helt nybyggt. Stort som skjutsingen. Lite väl stort för min smak tror jag nog..tre våningar med stora ytor.

Kul var det att se hur Brus jobbar! Och kul var det att få träffa dem. Man hinner faktiskt inte prata med tjejerna längre. Knappt. Men på Lördag kväll är det med Flisen jag myser. Hon hade någon grym film på G. Haha.. med pistagenötter sa hon. Vilket kanonmys:D

I alla fall. Vi körde lite på en konstig cross och sedan lite mage. Och sedan var det buffé!


GOTT!! Men gjorde missen att ta för lite..blev inte ens i närheten av mätt.
Blev pizza när jag kom hem.
Japp.

Nu tv. Imorn träning och jobb!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Haha, snajsiga bilder! ;) Tror jag det, du fyllde ju inte ens i närheten din tallrik... Min var överfull. :) Ja myyys på hög nivå, det gillar vi. Woopwoop! Puss

2010-01-14 @ 20:21:58
Postat av: Jessica

Gahh hoppas ni inte frös ihjäl:)



Trevligt igår ja, mat är gott, besviken att du inte åt dig mätt:)



PUSSS

2010-01-15 @ 14:06:47
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0