Godnatt!

Nyss hemkommen från Alexsandra. Som jag alltid säger varje gång jag varit där: Älskar deras lägenhet! Den är så fin och mysig.

Med Camilla, som för övrigt varit borta hela helgen(Inte okej) så tjötade vi tre timmar och preliminärbokade ett restaurangbesök på kära Taras(kan du hälsa Josuf Flisen!) och en middag hos Alexsanda och Andreas.
Kanske ska vänja mig vi parmiddagar + 1?
Med hennes utomordentligt farliga kladdkaka till efterrätt. De gör den på Aldardo. Med kex och ouzo i..mm..Med äkta italienskt vanlijglass till..mm.. Tror det är bäst jag lägger mig nu innan jag blir hungrig igen!

I alla fall. Var ju på Body Balance innan. Aldrig i mitt liv har jag varit på något Yoga-liknande pass. Men det var faktiskt väldigt behagligt. Och jag kommer ha träningsvärk på ställen som jag aldrig haft innan.
Kommer nog gå igen. MEN träna innan då det inte var något vidare förbränningspass. Man får se det som ett "må bra"-pass och "bli vig, bli riktigt jäkla vig"-pass.

Kul var det att träffa Tigger också! Hon ska förhoppningsvis med och simma i veckan..hon om någon tränar hela tiden!
Det är för att hon har så många olika träningskompisar tror jag och säger ja till allt=)

Hos Alexsandra blev det sedan fruktsallad med alla möjliga sorter förutom de vanliga: Granatäpple, physalis..haha, de var det enda jag kom på som inte var vanliga. Annars var det päron, vindruvor, äpplen, banan, kiwi osv.
Detta serverades då med Keso.

Men åt även en Swebar Jordgubb pecis efter träningen. God? Eh. Ja!!

Ne, slut tjötat om goa saker. Läggdags! Ny dag imorn, dags att vakna pigg för en gångs skull!
Tjipp och godnatt!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är grym!! :)



Som du har haft en bra dag:)



Ska njuta jag! PUSSS

2010-01-10 @ 23:00:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0