Hopp i säng!

Jobbade 13.34-21.45 idag.
Var rent kaos på jobbet.
Kassan fungerade inte. Bokningar som var gjorda av kunder fanns inte med i våra system. Inte heller solbokningar.
De fick inga lappar när de drog sitt kort.
Mitt i allt detta i virrvarret av passen som startades så tecknades väldigt väldigt många kort.

Suck.
Och imorn börjar jag 07.55 och ska ringa så att systemen kan börja fungera. Vill inte att det ska strula imorn när jag är själv de första tre passen=(

I alla fall. Igår när jag slutade jobbet 20.00 så blev det 15 min löp(benhinnorna klarade inte mer. Blir nog utomhus i forts.) och 45 min på crossen.

Idag: Sov jag som en stock.

Nu efter lite keso, kalkonskinka och gurka med grillkrydda på ska jag sova!

Tjipp på er!
Imorn ska jag även på receptionsutbildning efter jobbet i Almedal. Spännande!
Kommentarer
Postat av: Helen

såg på ericas att hon ska va testkanin för blont hår, och OJ va jag tycker du också ska bli superduperblond!! kommer passa SUPER till din svarta sminkning!

2010-01-26 @ 22:55:05
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: flisen

Jaaa, jag vill se den på fredag (såg den lite igår också, men jag kan se den om & om & om igen!) Vi kanske ska hyra den då? :)



2010-01-27 @ 12:05:07
Postat av: livetoday - 52 kilo

:) det är skönt att känna så!



OH det suger när benhinnorna säger ifrån :( man blir helt crazzzy då. hihi eller i alla fall jag :) LYCKA TILL pepp pepp pepp

2010-01-27 @ 12:52:18
URL: http://livetoday.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0