Inlägg från eftermiddags:

Bloggen krånglade, så här är ett inlägg från ca 17.00:

Fy va det är skönt att träna. Jag måste sluta planera in träningen för då blir den aldrig av.
Jag tränar när jag har tid, ork och lust!
Nu kör vi!

Igår så kom Kärmans på middag.
Åt jättegod tomatsoppa till förrätt, sedan potatisgratäng och entrecote och sedan glass med varma bär och en kladdkaka som jag provade mig på att baka efter jobbet. Proteintårta. Den var okej, men jag saknade det söta.
För lite onyttigt i den för min smak. Men då har man provat det!
Hedanefter(skriver man så, säger så gör man väl ändå?) så blir det riktiga kladdisar! Ska det va så ska det va!

Vågen visade ju definitivt uppåt imorse. Inte konstigt=) Men men, jobbar på att inte få ångest, så det är lugnt!

Mina hjärtan kom ju runt nio och åt lite och så tjöta vi.
Det behövs!
Och Måns skulle som vanligt vara med:


Inatt sov jag som en stock! Som jag behövde sömn!
Var sjukt trött när jag väl tog mig upp någon gång efter 11. Kände mig bakis.
Träningskläder på. Blev avsläppt av mor och far på gymmet i Almedal.
Och tjötade lite med Madde och Camilla som jobbade!
Mycket trevligt!
Det blev, innan frukost: 30 min promenad på löpband med lutning:1.
Sedan blev det den gudomliga Mango&apelsin proteinet från Dahlblads blandat med mjölk.
Därefter var det dags för styrke: Axlar, triceps, biceps, rygg och bröst: 
Och efter det var det dags för 30 minuter på crossen.
Totalt: 1h 25 min. Kcal: 596.

Och det var så skönt! Skönt att vara ledig och känna att man har all tid i världen till träningen.
Jag tog tom en sol på 15 min. SKÖNT!

Sedan hämtade mor och far upp mig och då var Brus i färd med städning!
Duttiga hon=)




Nu: Slappa.
Sedan: Middag på El-corazone med familjen!

Ha en trevlig lördag alla!
Och Grattis till Carina Persson som fyller år idag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0