Jappjapptjenatjena

Som jag jobbar!
Tredje dagen på Sportlife idag. Skulle gått 14-19 imorn. Men behöver all tid jag kan få för att lära mig jobbet så går 11-19 istället.

Idag var det MASSA att göra. Kändes som om vi aldrig skulle hinna med allt vi skulle göra. Och som jag är snurr i huvudet av allt. Men som tur va så var Brus en mästare och jag är mäkta imponerad av hur handlingskraftig hon är!
Väldigt duktig på det där jobbet, och grym lärare:D

Efter jobbet blev det direkt att handla mat, ska bjuda Tigger på Jessis flygande jacob ikväll juee!
Men först: Body Combat på Ullevi 17.10.
Har laddat med typ 2 askar läkerol och pepsiMax. Hur kommer min mage må..inte bra! Men det var så gott..

Har kommit på: Det är bra att bli mätt. Jag får inte alls de där panikhungerattackerna när jag inte snålar med maten. Utan äter något rejält. Passar mig definitivt bättre. Äta mer och sällan.

Jaja, nu kan jag inte babbla. Ska ju möta Tigger på Ullevi om en 25 minuter, och jag är icke ombytt!
Tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som du jobbar och du är duktig!!! Går det bra? Är det kul?



Hoppas vi kan ses snart!



Puss

2010-01-05 @ 16:37:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: jesss

Som han Jacko flög i magen va?? :) Kul det smaka!



2010-01-05 @ 21:40:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

du va duktig du min söta elev! ;) hade inte gått om du inte va med! puss

2010-01-05 @ 22:16:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0