Kålpudding. Ale ale ale!

Precis ätit kålpudding, alltså köttfärs med vitkål i en röra och in i ugnen. Serveras med potatis och mjölk. Brunsås om man vill. Även lingonsylt.
Får man verkligen kalla det favvorätt? Konstig man blivit.

Idag jobbade jag mitt första dagpass själv. Post-its säger jag bara. Och "Jag ska kolla upp detta så återkommer jag så fort jag kan". Jag lär mig saker för varje dag. Hoppas saker börjar fastna snart!

Och Lönnen är nog världens bästa chef! Vi ska sitta ner på en timme på fredag och bara gå igenom hur det känns och saker jag känner mig osäker på. Även då rutiner.
Gött!

Imorgon är jag ledig! WoopWoop! Då är det träning(pallar verkligen inte att träna efter jobb. Måste alltid få det gjort innan har jag märkt nu.) och sedan öppet hus på sportlife i Partille! Brus jobbar och Flisen och jag ska smaka leveranser:D
Kul att få träffa dem!

Imorgon är då som sagt min enda lediga dag.
Nästa vecka jobbar jag nästan hela veckan varav två dagar är 08.00-20.00. DÅ måste jag väl lära mig ganska mycket:P
Öppet hus är det den veckan! Varav den sena tiden!

Och imorgon tror jag att min iphone börjar funka? Eller på fredag?
Vet inte. Men längtar!!

NU: Mysa ner framför tvn. Inte gjort det på sjukt länge känns det som!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Question: När ska du träna imorgon?

Dags att börja röra på fläsket serru men jag ska vara på banken i Lerum vid 10-snåret... Nå? ;)

Puss!

2010-01-13 @ 19:06:37
Postat av: Jessica

Man får kalla det favvorätt!! :)



Njut av din lediga dag och att smaka på leveranserna :) Och imorgon börjar din Ipåååne funkagera!



PUSSS mitt hjärta, massa kärlek till dig!!



PUSS



2010-01-13 @ 21:39:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0