Känns bra! Peppar peppar..

Imorse, vid nio(efter ytterligare en natt med nästan ingen sömn) tog jag bilen, tankade den och handlade mat, IGEN!
Som jag har handlat mat denna veckan.. inte okej. Och på Mastercardet. Ännu mer inte okej.
Hittar inte min bankdosa vilket innebär: Anvädning av mastercard. Inte betala räkningar.
Ska idag innan jag åker till jobbet vända upp och ner på lägenheten.

Kändes i alla fall bra när jag handlade mat idag. Köpte Keldas färdiga soppor- en med kyckling och en fisk. Inte mycket  i kaloriinnehåll men väldigt goda.
Så tänkte att jag kan äta soppa mer på kvällen istället för att äta stor middag. Vilket oftast är den tiden jag överäter.

Och träningen. Ingen idag. Ingen igår. Suck. Men det känns okej. Vill få ordning på matupplägget först.
Har bokat in mig på BodyCombat på Lördag halv 12 och Body Balance Söndag kväll.
Så lite träning blir det, om jag inte avbokar=)

Jaja, nog tjötat. Myser i soffan med Iformtidning under en filt. Känns bra att bara varva ner, inte stressa runt.

Hej så länge!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0