Kaos?

Avskräckt? Typ.

Igår var.. ja kaos.
Det var kunder konstant. Jag hann ta typ två nypor vitkål på 9 timmar. Men jag var inte hungrig så det var inte jobbigt. JAG var inte hungrig. Bara det är ju konstigt. Jag hann inte tänka på mat.

Och jag vet inte vad jag gjorde. Just nu känns det som om jag inte kan någonting och att jag bara är en börda för den jag jobbar med.
Vi var kvar en timma efter stängning igår. Alltså kom vi därifrån vid 22.45.

Men idag ska jag göra allt för att försöka få det att flyta på bättre;
Jag ska åka dit tidigare(inte för att träna, var så sjukt trött efter igår så får möblera om i schemat) utan för att göra massa lathundar.
Speciellt stängning; Kassans olika vägar för avslut.
Sen även om det är något speciellt som jag har glömt bort inför öppning då jag kommer vara själv på onsdag(!!)
Och sen bara allmänt, gå igenom på papper alla kontrakt, frysningar, förflyttningar, avslut osv.

Så DET ska jag göra. Och går det inte bättre dessa två veckor efter det så passar jag inte för detta jobb.

Nu ska jag fortsätta vara trött ett tag till. Åker dit närmare halv ett tror jag.
Tjipp.
Träningen igår gick galant.
Bara det att när jag la mig igår i sängen så somnade jag inte fören efter 2 tror jag. Det värkte i benen. Speciellt benhinnor. Inte så vana att gå morgonpromenad, löpa och stå upp i nio timmar?
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa, kyckling är bäst! :)



Haha, såg mitt stavfel där, halkskydd ska det stå, typ broddar så man inte halkar:)



Jag vet, kommer snabbt hem igen, då myser vi!



Pusssss

2010-01-12 @ 10:35:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Herregud, blir bara stressad av att läsa ditt inlägg:)



2010-01-12 @ 10:36:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: helen

dubbeltack söta du! =) o va duktig du är. lika hurtig o engagerad som vanligt =)

2010-01-12 @ 11:52:51
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0