Oj vilken dag!

Allum:
Fick köpt månadskort, mobilskydd, lite bars och havregryn.
Jessica va go och glad som vanligt!


Vi har har utmanat varandra: Inget godis på hela februari. Tårta och kaka på kalas.
Känns otroligt kul då jag har tryckt i mig flera kg godis ikväll. OCH thaimat och chips.
Skulle någon av oss äta en godis eller två. Då blir det att springa milen.

Sedan åkte jag med Brus till Almedal då hon skulle jobba.
Jag skulle träna. Hade glömt min sportbh. Och då jag skulle till Flisen efteråt så ville jag inte träna i min riktiga.
Så det blev till att hänga på gymmet utan att träna.
Och sedan blev det:
MYS OCH GOTTA I GÅRDA:
Bosse åt chips:

Vi kollade på Wolverine och I love you, man.

SOM jag älskar den filmen. Helt sjukt. Se den!!
Sedan var det En annan del av köping=)
Och då det typ snöat hela kvällen så blev det att traska i nysnö hem:


Nu snart ska jag sova. Köpte rosenrot idag. Går inte att vara så trött som jag är.
Imorgon är det jobb 13.45-20.00.
Ska INTE planera träningen iförväg, blir vad det blir;)
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Rosenrot är kanonbra!



Haha söt bild:)



Nu kör vi, nada godis!



Vårt paket kom idag, hur jobbar du på onsdag? Tänkte komma förbi med grejerna!



KRAM

2010-02-01 @ 11:00:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0