Så var dagen snart sluut!

Kom hem för ca 50 minuter sedan och slängde ihop en sallad direkt! Var sjukt hungrig!

Åkte till Ica Maxi i Almedal efter jobbet, kände att det var en STOR chansning att gå in och handla när jag var så hungrig som jag var. Men det gick. Plockade bara det nödvändigaste för att jag skulle kunna göra en tonfisksallad. Och va god den var!(men har ända sedan jag kommit in i affären fantiserat om chips med holidaydipp..mm...)

Paprika, sallad, gurka, tomat, fetaost i olivolja med olika kryddor, tonfisk. Salt och citronpeppar på.
(Man får vara försiktig med fetaosten, inte bara det att den är fet, men att den ligger i olja också..)
Kcal: Ca 273.

Imorse så tog jag mig upp men istället för att ge mig ut i -14 grader och promenera så var jag på gymmet strax innan 08.30.


Det blev: 30 min snabb gång.
30 min styrka: Axlar, rygg, biceps, triceps.
30 min cross.

Efter gång så tog jag en banan och efter crossen så tog jag en prottedrink.
Lunchen blev det jag stekte ihop igår och ett äpple.
Än så länge ligger jag på kcalintag: Ca 732.
Kcaluttag: 400-500 kcal.

Lite för lite i magen, men klockan är ju snart läggdags..kanske blir keso och jordgubbar innan sova!

Jobbet idag: Grymt skönt att få gå bredvid Lönnen och Märtan första dagen. Det var mycket och det snurrade. Hoppas att mycket lägger sig imorgon!
Imorgon blir det, om jag inte minns fel 07.55-15.00.
Sen blir det inhandling, för jag tror jag ska bjuda Brus på en underbar rätt som Jessi kokade ihop häromdagen, eller var det idag?

Har fått jobb så jag jobbar fem dagar i rad nu och nästa vecka är det fem eller sex dagar också. Nu kör vi!

Tjipp!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa, jag var sugen på Ullared, någon annan?



Redig du har varit idag biffen!!



Haha, var idag jag lagade:P



Pusss



2010-01-03 @ 21:20:39
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Flisen

Det är snurrigt i början men det ger sig... ;) Jasså, jobbar du på fredag också nu? Inget Ullared på fredag då? Vi ses imorn en stund, jag byter av dig typ :) Pusspuss

2010-01-04 @ 02:02:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0