Slapptänkt?

Vet inte riktigt vad jag tänkte med idag!
Var framme på gymmet i Almedal 15.10. De stänger 16.00. Jag hade planerat i mitt huvud: 30 min löp. 30 min cross och så länge jag pallar: Stairmaster (dada..dada..skräckmusik)

Eh? Hur hinna?
Inte en chans. Hade i minnet att kort intensiv träning; Intervaller: Kräver mindre tid men ger typ lika mycket i kondition och förbränning, om inte mer?

Så det var uppvärmning 8 minuter i 9.5 takt.
Sen jäklar rann svetten.
Intervaller i ca 17-18 min.
3 st hastighet 13. V. 30 s.
2 st 13.5
2 st 14.
1 st 14.5
1 st. 15.
Sen kommer jag inte ihåg ifall jag gjorde upp till 16 tror det.. men gud, jag var så stressad i huvudet så jag var inte med. Men är ganska säker att jag gick upp till hastighet 16.

Skit samma, litet pass är bättre än inget!
Nu väntar jag på Flisen. Hon dyker nog upp när som!
Hon och Jessi verkar förvänta sig värsta måltiden..där har de fel! Hoppas de inte blir besvikna..

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter väl hur bra som helst att du hann träna lite i alla fall! Intensiv träning också! Kör hårt!

2010-01-09 @ 18:48:28
URL: http://lunah.blogg.se/
Postat av: Jessica

INTE BESVIKEN DET MINSTA!!!! Jätte gott, ut med recept på din blogg, det lovade jag på min blogg att du skulle:)



TACK för idag!



Puss min älskling!

2010-01-09 @ 23:30:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0