Söndag, igen!!

Som dagarna går.. helt sjukt!
Och mina tankar och planeringar byts ut från en dag till en annan.
Haha. Jag är tillbaka till mitt matupplägg och träningsupplägg. (Ska inte följa det strikt, utan mer riktlinje)
För jag kom på, att då jag hade som minst problem med ångest och ätning hit och dit, var när jag följde det(den korta perioden). Så varför inte igen? Men inte till punkt och pricka. Går inte när man har planerat våran kommande vecka så som vi gjort;)

Min Iphone är död. Suck.
Skulle varit på BodyCombat nu klockan 10, men jag kan inte slappna av när jag inte har en fungerande mobil.
Så ska hänga på låset klockan 10 i Allum i deras Teliabutik och hoppas på
a) Att de får den att fungera direkt.
b) Få en lånemobil.

Sen blir det löpning på gymmet klockan 13.00 då jag sedan börjar 15.00!
(Lite matlådelagning inför veckan ska göras också.)

Kommande veckans träning:
Måndag: Morgonlöp 8 km. Eftermiddag: PowerYoga.
Tisdag: Morgonpromenad. Eftermiddag: Spinning.
Onsdag: Morgonpromenad. (Jobbar 08.00-20.00. Sedan: 21.00: Bio med mor)
Torsdag: Morgonlöp 9 km, intervaller. Eftermidddag innan jobb: Gym+ cardio.
Fredag: Morgonpromenad. (Jobbar 08.00-20.00)
Lördag: Morgonlöp 1 mil.
Söndag: Morgonpromenad. KANSKE gym på eftermiddag.

Löpningar: 3 st
Gruppträningar: 2 st
Morgonpromenad: 4 st
Gym: 1 el 2.
En lite mer realistisk plan än den jag gjorde för denna veckan=)

NU: Åka till Telia i Allum!
Tjipp!
Och idag kommer Jessi ♥ hem!!


Kommentarer
Postat av: flisen

Vadå bodycombat? Det var inte den jag var på idag iaf, hehe. PUMPA skiten! Det var.... jobbigt. Puss på dig fisen!

2010-01-17 @ 11:39:50
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2010-01-17 @ 12:21:34
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är jätte arg för phånen, så typiskt att när

man säljer till en vän då blir det bajs! Tacos är för jävla gott, ni verkade njuta som bara den:) precis som vi! Hemma snart och jag saknat dig! Pussss

2010-01-17 @ 15:52:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0