Taggad!

Nu känner jag motivationen! Nu jäklar! Det är denna känslan jag har väntat på:D

Nu har jag och mamma fleeeera maträtter vi ska fixa ihop idag och frysa in!
Storhandling kan man säga.
Och jag har hämtat "mina" 4 recept från Jessis receptsamling. SOM det ska bli gott!

Ville bara meddela att det känns som om jag börjar ordna upp mig;)

Frulle är intagen: Havregrynsgröt, äpple och kanel.
C-vitamin brus med lime och granatäpple-smak.
Proteindrink.
3st Omega-3 kapslar.

Ha en bra dag så länge!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Oooh vad kul, vadf blir det för något??? Torsken är bäst just nu:)



2010-01-24 @ 11:33:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0