Tidsomändring!

Lite ändring i schemat bara, annars flyter det på!
Såg igår innan läggdags att jag slutar redan 20.00! Gött tänkte jag.
När klockan ringde 06.00 var jag totalt död(då hade jag varit uppe redan vid 24.00 och 03.00 och trott det varit morgon) och tog då beslutet att jag tränar efter jag slutat då gymmet stänger 21.30. Och det ska jag göra.
Så sov till åtta och var fortfarande dödstrött.
Suck.

Men i alla fall. Intervjun är klar. Ifooonen är hämtad och kontakter är kopierade och inlagda, pinkod är bytt(TACK Jessi!).
Nu: Mellis
Sedan: Packa träningskläder.
13.10: Ta spårvagn till Elisedal hållplats!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Varsågod hjärtat!! :)

2010-01-25 @ 12:39:01
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Gutt att din if-n funkar nu, hehe (som jag vill se i love you man igen!)

Ja, jag längtar meeeed... men men, bara andra dagen på veckan än. suck. puss på dig!

2010-01-26 @ 10:58:49
Postat av: Jessica

Det är underbar skönt:)



Det är likadant protein med olika smaker:) Jag är inte kräsen alls:)



PUSS

2010-01-26 @ 11:54:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0