Trött men glad!

Nu är det helt klart läggdags men lite kort sammanfattning:
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!
Punkt. Parantes. Älskar er mest av allt. Slutparantes.

Haha=)
Lite mer av dagen:
12 timmars arbete av konstans sockerintag. Inga sockerdippar med andra ord=)
Älskade Flisen kom!
Älskade Brus ringde!
JOEL KINNAMAN=HEEEET!


Ca 15.00 kom det in ett bud på jobbet. Ett blombud.
"Malin, finns det någon Malin här?"
Jag fattade ingenting, var helt mållös.
Märta hoppade upp och ner medan jag stod med buketten i handen och sa åt mig att öppna och se vem det var ifrån.
Men jag var helt handlingsförlamad, kändes inte som om det var till mig:
Det var älskade Lonkisen som hade skickat såå fina blommor till mig.
ÄLSKAR DIG!!


Imorn blir det jobb 17-20 och sedan niobio med mina älskade!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

Hon är allt för underbar den! :) Ses sen! PUSS

2010-01-21 @ 07:21:53
Postat av: Camilla

vilken sötnos!! =)

2010-01-21 @ 08:43:42
Postat av: Jessica

Och jag älskar dig!!



Vilken gullunge du är!



Ses sen:D!!!!



PUSSSS

2010-01-21 @ 10:44:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: malle

Camilla: Ni är också sötnosar!

2010-01-21 @ 14:17:52
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0