Vad gick rätt..

....i min planering idag? Inte mycket. Det enda var nog att jag jobbade på Hemtex Backaplan.

Ingen morgonpromenad. Anledning: Var uppe mitt i natten och gick och var för trött när klockan ringde. Drömde en sån sjuk mardröm. Drömde att mamma hade sagt att det ibland gick att öppna ytterdörren uteifrån, så man fick vara vaksam så ingen tog sig in nattetid. Så jag drömde att jag hörde något, och jag gick då upp och drömde att jag stängde dörren som jag drömde stod på glänt. Och när jag hade stängt dörren så började jag minnas att jag låste dörren innan jag gick och la mig. Så med bultande hjärta så gick jag igenom hela lägenheten, under sängar, i garberober osv.. Och tillslut så testade jag lås nummer två på dörren som jag mindes att jag hade låst. Och det var fortfarande låst. DÅ kunde jag gå och lägga mig och fatta att jag bara drömt. Allt var så verkligt. Att jag stängde dörren som stod på glänt. Bultandet i bröstet. Rädslan ända in i märgen.
Usch.

Matschema: Stämde inte överens med raster på jobbet.
Arbetspassets slut: Trodde jag slutade 16.00. Men nix. Slutade 17.00. Jobbade sista timmen själv, låste och larmade på själv som jag aldrig gjort där innan.
Gym: Då jag inte hade räknat med den extra timmen i varken ork eller matschema så var jag både för trött och hungrig för att ta mig till gymmet. Och nu har jag ingen motivation att ta mig dit i mörkret och kylan.

MÅSTE ta och gymma imorgon innan arbetet börjar. Gör jag det inte imorgon så känns det som att jag aldrig får tillbaka träningslusten. Om jag inte gymmar imorgon så har jag gått från 6 träningspass i veckan till 0!! Inte okej.

Ikväll: Fortsättning på olycksfågeln, samt lägga in bilder från nyår:D

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, jisses vad läbbigt!



Jaaaa bilder!!!



Puss

2010-01-02 @ 18:58:03
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0