Vadå Combat?

Haha, som Flisen sa, vadå bodycombat? Det var BodyPump jag skulle gått på imorse!
Hoppas det var gött Flisen!
Kanske nästa gång?

I alla fall. Nu har jag en lånemobil som jag inte ens vet hur jag sätter på ljudet på:P
Och ingen träning för mig idag. Orkar inte.
Skulle kunna somna sittandes, men blir till att lägga sig tidigt ikväll istället!

Och måste bara påpeka:
Mös med Flisen igår. Med tacos som jag inte ätit på år och dar. SOM det var gott!!
Snacks och gotta var det också, till en sån sjukt go film! SOM jag skrattade!
"I love you, man"<----- UNDERBAR film.
SE DEN!!

Jaja, nu ska jag ta ut kycklingen ur ugnen, städa rummet och göra mig iordning för jobbelijobb!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

I love you, Tycho Brahe!

Jag kollar på den feta semestern nu. Lika dålig idag som igår. Inte okej att göra en sån film. Vi ses imorn! PUSS

2010-01-17 @ 12:56:55
Postat av: karolinajonsson

tack ska du ha :D

2010-01-17 @ 16:49:54
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: flisen

Haha, som jag roar mig själv om inte annat! ;) Ses imööörn! Puss

2010-01-17 @ 22:51:24
Postat av: flisen

Förresten, fick du reda på vad som var fel på din ifon (hahah)?

2010-01-17 @ 22:57:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0