Tiden går saaakta!

Just hemkommen från ett spinning-pass. Som till skillnad från andra pass gav en mjölksyra istället för den spy-känsla jag får annars av RPM-pass. Annorlunda. Inte riktigt nöjd men skönt att fått svettats!
Det är ju faktiskt första dagen på vårat nya träningschema inför våran första Triatlhon-tävling!
Taggad? Ja!

Träningen denna veckan ska se ut så här:
Måndag: Spinning 50 min.
Tisdag: 60 min morgonpromenad. Simning enligt upplaggt schema.
Onsdag:60 min morgonpromenad.  Löpning: Milen.
Torsdag:60 min morgonpromenad.  Simning enligt upplaggt schema.
Fredag:60 min morgonpromenad. Löpning: 8:an. Intervaller
Lördag:60 min morgonpromenad. Vila.
Söndag: 60 min morgonpromenad. 90 min väg-cykling.

Kan kanske verka mycket att ha morgonpromenad typ varje dag. Men konstigt nog har det blivit en del av min vardag.
Känns konstigt att inte ställa klockan en timma tidigare än annars.
Så morgonpromenader har jag tagit alla dagar då inget kommit imellan!

Planerna för kvällen var att göra :
Vegetarisk lasagne.
Quornbitar med wokgrönsaker.
Quorn-filér i ugn med broccoli och blomkål.

Men jag har ju mycket roligare saker för mig:
Blogga( som var på tiden)
Och skriva träningsupplägget för simningen på ett papper så vi kan ha det i en plastficka. Går ju inte att blöta ner det i Valhalla.

Men kom nu på: När ska jag hinna annars?
Imorgon: Promenad kl 08. Simma 10.30. Jobba 13-20. Direkt efter jobbet ska jag till en före-detta jobbarkompis som fyllt år.

Onsdag: Jobb 10-18. El-corazone med jobbet på kvällen.
(Shit. Kom på att vi planerade in milen där. Jag och Annie. Måste försöka planera om)
Torsdag: Simma. Jobb 11-18. Träffa Alexsandra på kvällen.

Som jag inte hinner fören Fredag.. hmm.. Men nu känns det lite sent?
Får se hur jag gör!

I helgen var det i alla fall supermysigt!

Grillade hos Flisen och sedan ut och skaka rumpa.
SOM det var kul!
Trots att jag var nykte och skulle jobba dagen efter=)

Har även simmar i Öxsjön!
Här plaskar träningskompisen och goe Dixon!

Hemskt underbart att ha med picknik-mat o mysa i solen!

Ne nu måste jag skriva träningsupplägget och antagligen INTE laga mat.
Får hinna med det en annan dag.. kanske. Får se!

Längtar så jag nästan går sönder.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är toktaggad:) Kände jag måste ha något att se fram emot i veckan, blir kul! :) Som du sammanfattade bra min kära:) NU ÄR DET IN I KAKLET SOM GÄLLER, så kan vi njuta av maten på lördag! PUSS

2010-07-05 @ 21:05:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken trevlig blogg du verkar ha! Och träningsflytet är på topp ser jag! Får ta och kika runt lite här =)



Yes, det är en låt! Just det där stycket av texten gillar jag, men annars är inte låten sådär jättefascinerande tycker jag, men.. Det är "Miley Cyrus - Can't Be Tamed".

2010-07-05 @ 22:17:26
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Sandra

Åååh, en finsk lapphund? Otroligt söt var den iallafall:D

2010-07-06 @ 12:18:29
URL: http://sandrawest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0