Full rulle!

Är jag understimulerad när jag somnat efter 02-03 de senaste nätterna?
Trött blir jag iaf.
Kom upp strax efter 07 imorse.
Blev 61 minuters morgonpromenad. Kände dock smärta på benhinnorna. Inte bra.
Skönt och varmt var det dock!=)

Väl hemma blev det frukost:
En mjuk macka och en knäcke med en burk makrill i tomatsås!
Tänkte att kroppen skulle gilla ngt annat än den vanliga gröten=)

Nu blir det till att tagga inför 30 min spinning och 30 min s-core.
Efter det blir det prottedrink och en frukt.
Vidare till Valhalla för simning. Kanske i vattnet runt 13.30?
Lunch blir det efter det.

Och senaste 15 tänkte jag våga mig till cykelmannen och hämta min mountainbike som varit på renovering.
Och höra lite om han vet om man kan hyra eller leasa en racer. Måste ju ha en!
Mellis blir la lagom här innan:
18.00 då jag ska handla inför middag och tjejmys med tjejerna från jobbet!

Rörelse hela dagen som sagt!
Och måste hoppa in extra på fredag och jobba. Vilket innebär omplanering av långpassen som ligger då=/

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu känns det bra igen, det mesta i alla fall :)

Tror du är stressad Malin, du måste också varva ner!

Klart vi ska se den!! :) KUL! Puss



2010-06-16 @ 10:13:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0