Hopp!

60 min morgonpromenad blev det imorse med underbara Märta!
Som hon fick mig att se på saker på ett nytt sätt.
Som jag tror kan funka!!
Tack för det!

Tredje natten jag somnar vid 2-3.

Nu är det personlig rådgivning på SEB i Nordstan.
Vet inte vad jag ska säga.
Men då kanske det går snabbt.
Sen är det träning med Tigger!

Och fick nog igår av mig själv.
Var jättegod mat igår med jobbet.
Och massa kakor.
Och jag åt massa.
Och då förstås sköt min vikt i höjden.
När jag var såå nära att hamna där jag ville innan lördagen.

Så då imorse fick jag nog!
Vill jag komma någonvart eller plågar jag bara mig själv i onödan?
Just det!
Nu jävlar!

tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0